Ny elev

Busserne kører lige til Molsskolen fra Rønde, Ebeltoft og hele Mols.

På Molsskolen vil du møde 250 søde og dygtige elever og et dedikeret, professionelt og imødekommende personale, der vil gøre deres bedste for at elever og forældre får et godt skoleforløb.

Hvis du overvejer at starte på Molsskolen tilbyder vi et møde med skoleleder, dine eventuelle lærere og relevante vejledere. Hvis barnet skal starte i SFO vil SFO-leder også deltage. På dette møde informeres I om Molsskolen og vi får information om jeres forventninger til os. Mødet kan være på skolen eller via videolink, hvis I bor længere væk. I får også en rundvisning på skolen og I kan så tage stilling til, om I vil starte på Molsskolen.

Vi har i øjeblikket 250 elever på Molsskolen. På trods af et faldende børnetal, oplever vi at flere elever vælger Molsskolen på grund af FAGLIGHEDTRYGHED og NATUR
Vi glæder os til at byde dig velkommen på Molsskolen.
Du er naturligvis også velkommen til at ringe for yderligere oplysninger på tlf. 8753 6050.

Claus Peter Olesen
skoleleder Molsskolen

Se hvordan det er at flytte til Mols.

Familien Rousing/Pedersens erfaringer afs. 1

Se hvordan det er at flytte til Mols.

Familien Rousing/Pedersens erfaringer afs. 2

1.jpeg
Hvis du har besluttet dig, kan du lave indmeldelsen her
Hvis du gerne vil kontaktes