Faglighed

Alle børn skal blive så dygtige de kan.

Lærere, pædagoger, rengøring, pedeller og skolens ledelse; alle arbejder vi med at skabe de bedste forudsætninger for børnenes læring. Vi har dygtige lærere og pædagoger. Mange lærere på skolen har deltaget i videreuddannelser, således at skolen i dag har en danskvejleder, en engelskvejleder,  en matematikvejleder  og mange andre kompetencer, der understøtter børnenes faglige udvikling.

Molsskolen modtager hvert år lærerstuderende. Vi er glade for at kunne bidrage til de studerendes uddannelse, og vi får på den måde ny vigtig forskning og viden om læring og trivsel for vores elever. Høj faglighed og forandringsparathed er en vigtig del af Molsskolens kultur, som vi er stolte af.

Ordblinde

Her kan du læse mere om de forskellige tiltag, der på Molsskolen understøtter ordblinde børns faglige udvikling.

Molsskolen_Faglighed_ordblind-1.jpg

Vejledere

Her kan du læse om Molsskolens vejledere og deres funktion.

Klartillaering.jpg

Klar til læring

Molsskolen arbejder, sammen med andre folkeskoler i Syddjurs Kommune, med de 7 kompetencer i "Klar til Læring"

Molsskolen_Faglighed-2.jpg