Skolestarter

tvXc5OKL.png
Skolestart august 2024

Indskrivning til Molsskolen kan ske i perioden 10/12 2023- 10/1 2024 på Syddjurs Kommunes hjemmeside: www.syddjurs.dk

Molsskolen afholder informationsmøde den 14. november, hvor vi fortæller om skolestart og start i tidlig SFO. De kommende år vil det være den 1. tirsdag i september vi afholder informationsmøde.

Mødet er for ALLE forældre, hvis barn kan begynde i skolen næste skoleår.

Til mødet vil børnehaveklasseleder Morten Alsing og pædagog Marie Bomberg Pedersen fortælle om dagligdagen i børnehaveklassen. Vores læsevejleder Tina Sejling vil informere om Molsskolens indsatser på læseområdet og SFO leder Jesper Zacho vil fortælle om tidlig SFO (Spiren) og dagligdagen i Molsskolens SFO.

Fællesbestyrelsen har lavet en folder med praktiske oplysninger, som du kan læse her

Tirsdag den 14. november var der informationsmøde på Molsskolen om skolestarten 2024. På dette møde informerede vi om tidlig sfo, opstart og første skoledag. Se video fra informationsmødet herunder.