• Claus Olesen

Kælkebakke og gensynsglæde :-)

Mandag den 8. februar, kom elever fra Molsskolens 0.-4. årgang tilbage på skolen efter næsten 2 måneder. Gensynsglæden var stor blandt eleverne og lærerne på skolen. Meget er gået godt under fjernundervisningen, men undervisningen og ikke mindste alt det sociale fungerer bedst, når børnene er sammen i “den virkelige verden”. På 3. årgang nåede vikar Marianne Sølund at sige ordentligt farvel til børnene i klassen, inden 3. årgangs klasselærer Tina Sejling er tilbage efter sin orlov. Tusind tak til Marianne for indsatsen som vikar for Tina.

Kælkebakken ved SFO er et hit

Sidste år købte SFO-leder, Jesper Zacho 15 bobslæder til SFO. De slæder har siden stået pakket ind i plastik. I denne uge blev de så pakket ud, og de er blevet flittigt brugt. Børnene fra 0.-3. årgang har hele ugen kælket på kælkebakken foran SFO/indskolingen i pauser og efter skoletid.

38 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg