50 års jubilæum

Fra Skitch.jpg

Lørdag den 27. august 2016 fejrede Molsskolen 50 års jubilæum. Det blev en festlig markering med jubilæum på selve skolen. Om aftenen den 27. august samlede vi tidligere og nuværende elever og ansatte på Fuglsøcentret til en jubilæumsfest med god mad, sang og dans.

Nu er Molsskolens jubilæumstidsskrift færdigskrevet og klar til, at alle interesserede kan hente det via iBooks. Jubilæumstidsskriftet er på 118 sider med masser af historiske, spændende og sjove artikler skrevet af nuværende og tidligere personale og samarbejdspartnere på Molsskolen.

Den bedste oplevelse af tidsskriftet får du, hvis du downloader vores jubilæumstidsskrift fra iBooks. Det kræver, at du har et Apple produkt, som en iPhone, iPad eller Mac. Det tager lidt tid at downloade tidsskriftet, da den elektroniske version i iBooks også indeholder videoklip og billeder.

Hvis du gerne vil læse en pdf-version af jubilæumstidsskriftet (her kan du ikke se videoklip), kan jubilæumstidsskriftet læses ved hjælp af link her : Pdf version

Hvis du har et Apple produkt, kan du hente bogen på iBooks store her: Molsskolens historie